2011. december 6., kedd

Az egérfogás ABC-je





Naplórészletek…


0. nap…

Lassan beköltözünk Himesházára. Ma is hazacuccoltam egy fuvart. Hudini nyuszi megkapta a disznóólat. Remélem nem viszi el egy görény vagy valami az éjjel. Lussynek, a kutyának nagyon bejön. Őrt áll az ólajtónál és nyüszít, hogy meg szeretné kóstolni.
Ma hazahoztam a fűszerpaprikanövényeimet is, és a rózsameténgeket. A vitorlavirágokat már vasárnap.
Vannak bent egerek. Éjjel megrágtak két kiflit.
Az aranyhalastó befagyott. De jönnek a jég alatt még a halak, hogy ennének azért még. Azt hiszem ilyenkor már nem szabad nekik adni, de nem vagyok benne biztos.
Még mindig beteg vagyok. A zuram a Tibi azt mondja, hogy feküdjek. Meg azt is, hogy pakoljak. Nos, a kettőt együtt nehéz, de megoldom. Számomra nincs lehetetlen, kivéve, ha mégis.
A ház, régi gangos parasztház kívülről, még a festés is félbe lett hagyva, amikor öcsi megpattant németbe. De belül nagyon klassz, van szobacicikli, amin tegnap egy teljes filmet végigbicajoztam és most úgy fáj a fenekem, hogy azt el se tudom mondani. Azért ma is ráültem. Ja és van egy fekete vascső is olyan táncos sztriptízcső. Rúdtánc vagy mi a hivatalos neve, nem nagyon értek hozzá. Majd mutatok képet, ha végre rend lesz. Már alakul, mint púpos gyerek a prés alatt. Az a baj, hogy mikor végre elpakolok, akkor hozok megint egy fuvarral. Még a vasalóállványom sincs itt, meg a konyhai gépeim. Na, lassikán, lassikán…
Ma délután megint felszökött a lázam, de mindenki engem akart így hát… majd most pihenek.
Asztalra vissza Baby!
CsókA családnak!

1. nap…

Ma jó napom van. Reggel nem léptem kutyagumiba. A közhiedelemmel ellentétben így szerencsém lett, és megtaláltam az öt darab döglött, kamaszméretű, szárított, mumifikált egeret a szennyes-tartóban a régi szennyes közt. Így volt is mivel begyújtani. Elhamvasztottam az egereket az exsógornőm tangáival és egyéb boxeralsókkal együtt.
Most csak éppen hallom őket zörögni valami papírral a kombi hűtő mögött. Szerintem fészket készíthet, mert tegnap észrevettem, hogy egy darab papírt és zacskót be akart hurcolni a hűtő mögé. Ha pedig fészket készít, akkor valószínűleg családja is lesz, vagyis hamarosan rózsaszín kisegereknek ad majd életet. Úgy hallom, hogy nagy család lesz, mert már hosszú ideje szövi a fészeknek való papírokat. Amúgy nagyon kis helyesek. Nekem régen volt fehér-egerem, csak az nem volt ennyire önálló. :)))
Nos, talán éppen ideje hazahozni Básztetet a macskámat. Csak még azt nem tudom, hogy mit szól hozzá Lussy. Vagy mit szól Básztet Lussyhez. Ez a fogas kérdés.

2. nap…

Arról már hallottam, hogy a patkányok nagyon intelligensek és van köztük egy kommunikációs csatorna, ami által tudatják egymással a patkányméreg ismertetőjegyeit, vagy valami ilyesmit. Ezért nem pusztulnak bele tömegével, hanem csak páran, de utána tanulnak az esetből, továbbítják a tudást és legközelebb elkerülik. De…
Most megyek és elhozom a macskámat, Básztetet, mert a boltban mondta a srác, hogy valami van az egérragasztóban, hogy nem megy rá az egér, míg meg nem szárad, és utána eszi ki belőle a kaját. Szerintem nincs benne semmi csak… Az egérfogókba se mennek bele, csak valami elmés, bicikliküllővel működő szerkezetet nem sikerült még kiismerniük. Tanulékonyak. Bizonyára oktatást is tartanak és saját médiájuk van.
Zita mondta, hogy:
- Van eszük és a törzsfejlődés segít... tudod a közös ösztön.
Ez az igazi evolúció! Egérevolúció!

3. nap…

Ma elhoztuk Básztetet.
Az első zsákmányát már megfogta.
Nagyon aranyos volt, mert a fejét meghagyta nekem. Pont, mint Vuk Karaknak a tás fejét. Ugye milyen rendes? Épp a vécén ültem, amikor hallottam, hogy ropogtatja a gerincét. Aztán azonnal ment is vissza lesre.
Hát nem ennivaló?
Az a folt a járólapon egérvér…
:))))

1 megjegyzés:

  1. A Básztett nevet tudom honnan kölcsönözted...
    Öevendek, hogy rátaláltam oldaladra.A Feleségek-en olvaslak rendszeresen, de itt másként jút el az olvasóhoz alkotásod.Sok mindent összeolvastam itt,most konkrétan nem szólok semmihez,de mivel nincs vendégkönyved csak ezt a módot találtam, hogy írjak.

    Üdvözlettel Gyuri

    VálaszTörlés