2010. szeptember 20., hétfő

Erdei romantika

Lopott percek...






Tegnap ígértem, hogy ma hozok fotókat az erdőben felfedezett szépségekről. Lecsíptem egy kis időt a favágásból...



Ez nem tudom milyen gomba, de nagyon tetszett, így három fotót készítettem róla.







Más szemszögből, gyönyörű zöld mohával...






A gomba nem volt zavarban, csak avarban. :)







Tízórai uzsonnaszünetkor egy pillangó látogatott meg. Először profilból mutatta magát....







Majd teljes szépségében...







Ez a legszebb tölgyfa, az erdő szélén. Borostyán fut fel a tetejéig, ami most is virágzik, és százával, ha nem ezrével döngicsélték körül a méhek. Megmutatom közelebbről is:

















Ez egy rosszul összerakott tölgyfa. :))))



Ez pedig az álmaim netovábbja! Magasles! Természetesen fel is másztam...







Ismeretlen piros bogyós cserje. A növényvilágban általában, ami piros, az tilos! Vajon erre is vonatkozik?







Ezt végképp csak tippelni tudom, hogy mi, és meg is tartom magamnak a tippet. :)







Sárga tátika! Oroszlánszáj, vagy amit akartok. Végre egy ismerős növény. :)))



Furcsa, hogy most virágzik, csakúgy, mint...







.... ez itt...



Hirtelenjében nem tudtam eldönteni, hogy mocsári gólyahír, vagy boglárka?





Mindenesetre az, hogy virágzanak elméletileg hosszú és meleg őszt jósol.







Hazafelé...









Minden porcikám fáj.... De nem panaszkodom... Lesz télire tüzelő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése