2010. szeptember 26., vasárnap

Gomba-rigmus

Erdőben kószáltam, gombákat láttam...







Gombát leltem,
éhes lettem.
Leszedtem,
de meg nem ettem.










Nem ettem,
mert a babám
csókját csentem,
s nevetett rám.










Csókra termett gomba,
Jössz-e ablakomba?









Gombaházam ablakában,
gyönyörködtem szerenádban...










Gombácska szerenádot kapott!
Le a kalapot!










Kalapot az ágyra,
Gombácskával ki megy bálba?










Mennék én a bálba!
de félek,
El leszek kalapálva!










Gombaúr jön villámló szemekkel,
Gombácskát szöktetni ki merészel????










Gombapörkölt lesz talán,
mereng sóhajtva a lány...










Gombapörkölt bögyös módra!:))))










Gondolta bogáncsfiú,
vajh' lesz-e így szarvasgomba?










Gombapapa jó lesz pörköltnek,
Gombácska meg megszökhet.














Sok pici gombácska,
lesz esküvő utánra.









Itt a vége, fuss el véle....







Ígértem, hogy lesz még folytatása a múltkori fakitermelés Erdei románc című fotósorozatának. Reméltem, hogy a péntektől vasárnapig tartó esős idő előcsalogatja a gombákat. Örömmel láttam, hogy így történt!







Na de ez vajon MI???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése